wakeup

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Neděle Prosinec 5 14:59:37 CET 1999

 > potreboval bych, aby se mi notebook s Linuxem, ktery je zasleepovany, ve
 > stanovenou dobu sam od sebe probudil, provedl nejake akce a pak se zase
 > uspal. Nevite, zda to nejak lze pod Linuxem a s podporou APM udelat?
 > (Neco takoveho jsem kdysi videl pod Irixem na Indy...)

 Muj notebook ma v biosu nastavitelne samostatne probuzeni, takze mozne
reseni vypada takto:

- pocitac usne (asi timeout nastaveny v biosu)
- bios si ho probudi ve stanoveny cas
- cron udela, co ma
- pak pocitac zase usne na timeout

 Preji uspech. 8-)

                                       Jacek Kopecky
--
E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837