Zdrzanie v komunikacii / threadoch / synchronizacii?

Pondělí Prosinec 6 11:09:22 CET 1999

On 5 Dec 1999 stano na trillian.eunet.sk wrote:

> Prvy pripad funguje rychlostou cca 4000 otociek za sekundu.
> Hodnota sa pri laborovani s TCP parametrami v /proc mierne
> meni. Druhy dosiahne _vzdy_ prakticky presne 425 (+- 0.5)
> otociek za sekundu, pricom masina je vytazena tak na 15-20%.
> Laborovanie s parametrami nezmeni nic a podozrievam
> skor ten semafor.

A kolik to dela, kdyz se to toci mezi thr 1 a 2 v ramci jednoho
procesu? Jestli je bottleneck ten semafor, pak to bude taky pomale.

> Sockety su nonblocking TCP/IP s TCP_NODELAY, takze
> Nagle neprichadza do uvahy.

Je TCP i ten socket, kterym se signalizuje mezi temi dvema thready?
Pokud ano, neni to blbost? Stacila by obycejna roura (ktera ma mensi
rezii).