Test aktualnosti www stranky

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Prosinec 6 12:45:29 CET 1999

> Proc stahovat stranky, kdyz muzete stahnout jen jejich datum? Podstatne
> mene to zatizi linky.

	Protoze zejmena generovane stranky (vcetne parsovanych na strane
serveru) nemaji tento udaj 'korektni' - bud ho nemaji vubec a nebo ho
maji aktualni, takze Vam vyjde, ze tuto stranku bez toho, aniz byste ji
stahl, bud primo udelal diff, CRC ci neco jineho a nebo byl
inteligentnejsi a odstranil nejprve nejake 'nepotrebne' veci, ktere se
'muzou' menit a teprve pak udelal to same, tedy stale pracujeme s
lokalni kopii...:-(

	Bohuzel jsem do dnesniho dne zadny vhodny program, ktery by za mne
kontroloval (a to vcetne WWW sluzeb ala NetMind) mnou zadane linky
nenasel. Vetsina prave mnou sledovanych linku jsou napr. nove verze SW,
kdyz vyvojar nema zrizenou konferenci pro anoncovani nove verze, nic
jineho mi nezbyva, protoze vsechny tyto softy a sluzby mi pri kazdech
checku rikaji, ze stranka byla menena...

	Pokud nekdo vi o nejakem vhodnem softu (klient X-window je vhodnejsi,
ale byt posilac E-mailu dostacuje), budu mu opravdu zaulovanej, ja uz
vazne uvazuju o tom, ze si to budu muset sam napsat...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz