Linux Redhat 6.1.cz a S3 Savage 8 MB

Vladimír Mazour vladimir.mazour na scplyn.cz
Pondělí Prosinec 6 13:47:16 CET 1999

Jsem uplny zacatecnik. Linux (Redhat 6.1.- cz)se mi podarilo nainstalovat vcera, a to v textovem rezimu. Chvilku mi trvalo nez jsem zjistil proc neprobiha instalace podle manualu. Mam stroj, na kterem je video karta S3 Savage 8MB a to zrejme tahle instalace Linuxu neumi. Linux mi bezi ale grafika mi dost chybi(delam v NT).
Muze mi nekdo poradit (podrobne pro blbce) co se s tim da delat?
Cetl jsem nekde navod na konfiguraci s VESA2 kde se predpoklada kompilace jadra, ale zase jinde jsem cetl ze tahle distribuce pri kompilaci pada. Zkusenosti nemam zadny, znalosti zadny. Predpokladam, ze nejsem sam, kdo ma tuhle kartu achtel by videt rozdil mezi Gnome a KDE ci si zahrat Quake.

Vladimír Mazour