Viac ako 64 MB v Suse 6.2

Jan Moravec javim na suse.cz
Pondělí Prosinec 6 14:03:50 CET 1999

On 04-Dec-99 Peter Hanusiak wrote:
> Co treba nastavit v Suse 6.2 aby system zacal puzivat 128Mb?
> Mam i810 s 2x64Mb pricom 1Mb si obsadi graficky system. Suse ale pouziva
> iba 64 Mb. Nevie niekto poradit co treba nastavot?
> Dakujem

Zdravim

Z tohoto dotazu jsem nepochopil vlastne skoro nic. Respektive to co jsem
pochopil mi bylo dalsimi slovy vyvraceno. Ale to je jedno, zeptam se na
nejasnosti primo:

Mate urcite na mysli operacni pamet ???
Co je to to i810 ???
Co myslite grafickym systemem ??? Mate na mysli to, ze vase graficka karta
pouziva pamet operacni ??? (pokud se ale o ni jedna)
Nemate neco spatneho v BIOSu ???
Pri startu to ukazuje dobre ???

Ja osobne mam 128MB RAM na SuSE 6.2 a nikde jsem nic nenastavoval ... proste
tech 128MB mam a pouzivam :)

S pozdravem

--
Jan Moravec