podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pondělí Prosinec 6 15:09:17 CET 1999

Dobry den.

Mam takovyto problem:

router se 4 sit. kartami 3com:  3c509, 3c59x (vortex)
a 2x 3x905b (cyclone).
Jadro 2.2.13, ovladace jako moduly.

problem mam s temi cyclony - zkousel jsem na ne pouzit
modul 3c59x i 3c90x, ale vysledek je takovy divny.

Kdyz jsem mel 1. cyclon (3c90x) jako eth0 a def. gatewey dev.,
tak se druhy cyclon po bootu bez pripojeneho ethernetu
sice zinicializoval, ale nepodarilo se mi zprovoznit sit na eth1.
Pri bootu s pripojenym ethernem sice fungoval i eth1 (cyclon 2),
ale pri vypadku pripojeni a zmene konfigurace site opet eth1
odmitnul spolupraci. :-(

Ted mam eth0 - vortex , eth[12] - cyclone (3c59x) , eth3 - 3c509
a tvari se to jakz takz funkcne i pri reload nastaveni site.

Mam vsak obavu, ze kdyz dam 100Mb cyclone jako def. gatewey dev.,
tak se mi muze stat opet neco podobneho, jako v prvnim pripade.

Nemate s takovouto konfiguraci nekdo zkusenosti?

Na co bych si mel dat pozor, pripadne co bych mel udelat jinak,
nez router nasadim do ostreho provozu.

hp