podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Prosinec 6 15:51:13 CET 1999

> Ja sam pouzivam vyhradne 3com a jsem s nimi zcela zpokojen,
> ale 4x 3com v jednom pocitaci konfiguruji popve a ty 905b mi
> odmitaji spolupraci tak, jak bych si predstatvoval.
> POkud mate navod  na to, jak tyto karty premluvit, napiste.

Ved to ze s 3c905 som este nerobil. Na zaciatku mi robili problemy IRQcka.
Ale trosku som sa myslim vtedy pohral s BIOSom a bolo to. PCI si najdu
vsetko same. Ono PCI ma viac funkcii ako ISA mimo aj ine BUSmastering.
A cim viac kariet tym vacsia sanca na problemy. Kombinacia 8mhz ISA kariet
a rychlych PCI tiez moze nechat svoje. Isteho cas som skusal robit router
ale bolo toho na neho moc (cez 500compov). Takze uz robim take veci cez
CISCO. Podla mna najlepsie by bolo spravit router s tymi istymi kartami
alebo aspon na tom istom druhu slotov (bud PCI alebo iba ISA).

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }