podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pondělí Prosinec 6 15:57:55 CET 1999

Jan Satko wrote:

> Ved to ze s 3c905 som este nerobil. Na zaciatku mi robili problemy IRQcka.
> Ale trosku som sa myslim vtedy pohral s BIOSom a bolo to. PCI si najdu
> vsetko same. Ono PCI ma viac funkcii ako ISA mimo aj ine BUSmastering.
> A cim viac kariet tym vacsia sanca na problemy. Kombinacia 8mhz ISA kariet
> a rychlych PCI tiez moze nechat svoje. Isteho cas som skusal robit router
> ale bolo toho na neho moc (cez 500compov). Takze uz robim take veci cez
> CISCO. Podla mna najlepsie by bolo spravit router s tymi istymi kartami
> alebo aspon na tom istom druhu slotov (bud PCI alebo iba ISA).

Prace jsem se z jineho zdroje dozvedel, ze ackoliv IRQ 9 je jakoby
nepridelene, bios ho pouziva pro POwermanagement a muze to delat
problemy. Ted mam pridelene IRQ 5,7,9,10 -isa 3c509,12 - S3 VGA.
Tak si rikam, ze bych mohl vyzkouset IRQ 11 pro tu jednu PCI 3c905.
Na IRQ 12 byva PS/2 mys (mam na desce vypnuto) - nevidite i v tom nekdo
problem?