automount a RH 6.0

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 6 16:32:29 CET 1999

> MSDOS FS: Using codepage 852
> MSDOS FS: IO charset iso8859-2
>
> rozboří obrazovku mc. Musím dvakrát stisknout <Ctrl><o>. To je chyba
> mc, kernelu, autofs nebo mám chybu v nastavení?

Neni to nici chyba, je to hlaska kernelu. Odstranit se da napr. takto:
 http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rebel/linux/msdos-noprintk.patch

> Druhý dotaz:
> Soubor /etc/rc.d/init.d/autofs obsahuje řádku:
>
> # chkconfig: - 72 08
>
> To znamená že se nenastaví po instalaci rpm balíku na automatické
> spouštění. Musel jsem udělat:
>
> mv /etc/rc.d/rc3.d/K08autofs /etc/rc.d/rc3.d/S72autofs
>
> Chyba nebo úmysl?

Pravdepodobne umysl, je vhodne nejdrive konfigurovat a potom teprve
poustet. Na obsluhu linku v /etc/rc.d se da pouzit napr. ntsysv (prip.
tksysv, pokud mate Tcl/Tk).

Michal