Viac ako 64 MB v Suse 6.2

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Prosinec 6 18:39:19 CET 1999

Jan Moravec <javim na suse.cz> wrote:
> Zdravim

> Z tohoto dotazu jsem nepochopil vlastne skoro nic. Respektive to co jsem
> pochopil mi bylo dalsimi slovy vyvraceno. Ale to je jedno, zeptam se na
TEn pred Vami to pochopil a poradil mi dobre.Ibaze spravne sa to pise
append="mem=127M"
> nejasnosti primo:

> Mate urcite na mysli operacni pamet ???
Ano
> Co je to to i810 ???
Chipset od Intelu
> Co myslite grafickym systemem ??? Mate na mysli to, ze vase graficka karta
> pouziva pamet operacni ??? (pokud se ale o ni jedna)
Ano
> Nemate neco spatneho v BIOSu ???
Nie
> Pri startu to ukazuje dobre ???
Ano
Teda mam na mysli BIOS. Linux to dobre neukazoval pokial tam nebol ten riadok.
> Ja osobne mam 128MB RAM na SuSE 6.2 a nikde jsem nic nenastavoval ... proste
> tech 128MB mam a pouzivam :)
Zvlastne?  Urcite je to 128Mb nie nahodou 127Mb? Grafika si tu totiz zaalokuje
1 Mb. Neviem ci to plati pri vsetkych verziach i810 (nemyslim tu e-ckovu)
Ja mam tu najlepsiu. Myslim, ze sa znaci DC-100 so 4 Mb Display Cache.
JE to uz teraz jasne?

		Hanus

P.S. Viac info na www.intel.com