Esound

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Prosinec 6 22:55:26 CET 1999

On Mon, 6 Dec 1999, REPKOVSKY Frantisek wrote:

> Ak mam spustene xmms a dostanem spravu z ICQ neprehra sa zvukovy sampel.
> Zistil som, ze sa da pomocou baliku esound nastavit, aby bolo mozne
> sucasne prehrat viac zvukov.
> Dokumentacia  Esound je vsak strasne slaba. Aspon ja som nenasiel nic o
> tom ako to mam nastavit.
>
> Poradi mi niekto, ako ?

Pokud VSECHNY programy, ktere chteji soucasne pouzivat zvukovou kartu,
umeji pouzit esound a pouziji ho, tak to fungovat bude. Kazdy program
musite nastavit (popr. zkompilovat) zvlast tak, aby pouzival esound.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /