Kernely 2.2.* (nfs bug)

Pondělí Prosinec 6 23:10:58 CET 1999

Zdenek Pizl (admin na e2.pef.czu.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Presne tak. Kdyz prijde konkretni problem, reste ho. Napriklad ja jsem
: > ted prave prisel na chybu v NFS klientovi v jadrech 2.2.14pre8 a novejsich.
: > Co si mysilte ze by se stalo kdybych zacal nadavat a nic nedelal? Vyslo by
: > finalni jadro 2.2.14 a chyba by pretrvala. Ja jsem misto toho poslal presny
: > bugreport Alanu Coxovi, on ho potvrdil a pracujeme na odstraneni. Odepsal
: > mi ze finalni 2.2.14 nevyda dokud tento konkretni bug nebude vyreseny.
:
: co je to za bug ?? mam pocit ze i 2.2.13 trpi v NFS nejakymi neduhy ...

Mozna ano, ale tenhle bug tam neni, prokazatelne vznikl v 2.2.14pre8.
Jedna se o "zanorene" mounteni. Napr. /mnt/server je server:/ a
/mnt/server/home je server:/home kde / a /home jsou na serveru ruzne
filesystemy. Po nedostupnosti serveru a jeho opetovnem ozivnuti se klient
chova znacne podivne a evidentne spatne.

Leos Bitto