maly pingovy program

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 00:48:26 CET 1999

On 12/06/99 15:44, Jan Satko wrote:

> Chcem si spravit programik, ktory by pingol na nejaky stroj(pripadne viac)
> a ako vystup by dal slova YES alebo NO.
> Lenze sa stretavam s problemom, ze prikaz exec mi prepise proces a ked dam
> fork tak zase nedostanem vystup od detskeho procesu. Nie som programator v
> cecku, len sa snazim si co to spravit. Nemoze ma niekto nasmerovat,
> pripadne mi poskytnut akusi ukazku ? Kludne aj na sukromnu adresu.

Pro tyto ucely je vhodne pouzit funkci popen(), ktera udela vse
potrebne, tj. zalozi potomka, nahradi ho shellem v nemz spusti zvoleny
program a presmeruje jeho stdout (nebo stdin, podle toho, v jakem rezimu
se roura otevre) do roury, se kterou pracujete pomoci vraceneho streamu
stejne jako se souborem.

S pozdravem