real media save

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 01:00:16 CET 1999

On 12/06/99 19:30, Martin Saturka wrote:

> ja si preju, abych mel $ 10E6, Bill si preje, aby linux neexistoval.
> _respektujte_ nas.

Pekna demagogie. Nejste politik?

Mel byste si uvedomit, ze spolecnost Real neco vyvinula. Stalo ji to
usili a penize, ktere chce nejak zurocit. Je to jeji pravo a nema cenu
se kvuli tomu rozcilovat. Respektovani autorskych prav a povinnosti z
nich plynoucich je nutne k pochopeni filosofie volne siritelneho
softwaru.

S pozdravem