Vektorova pisma

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 01:16:15 CET 1999

On 12/06/99 22:14, Miroslav Petricek wrote:

> Kdyz uz jsme u tech fontu. Vim ze TTF nejsou pro novejsi verze XFS problem.
> Nevite ale, jak prevest pisma *.fon z Windows ? Chtel bych pouzivat
> SansSerif.

Editor xmbdfed umi nacist (mimo jine) fon a fnt a ulozit jej jako bdf.
Alespon podle dokumentace, v praxi jsem to nezkousel. Program je tusim
nekde v RH contribu...

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.