Vadna sitovka?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 02:00:20 CET 1999

Zdravim,

parkrat se mi stalo, ze server prestal bez zjevne priciny odpovidat.
Nefunguje nic, vyjma ping. Ten slape jako hodinky, ani casy odpovedi se
nezhorsi. TCP sluzby ale nejedou, kazdy pokus o spojeni skonci tim, ze
se klient blokne a nic se nedeje az do timeoutu. Proto se chci zeptat,
jestli existuje (alespon) teoreticka moznost, ze by mohl byt problem v
sitovce. Pripada mi to pomerne nepravdepodobne, ale zkousim co se da.
Pokud je to nemozne, pak bych videl uz posledni moznost a to nejaky
problem implementaci TCP v jadre.

Sitovka je "oblibena" 3c905b, jadro 2.2.13pre17

S pozdravem