podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 08:32:46 CET 1999

| router se 4 sit. kartami 3com:  3c509, 3c59x (vortex)
| a 2x 3x905b (cyclone).
| Jadro 2.2.13, ovladace jako moduly.
|
| problem mam s temi cyclony - zkousel jsem na ne pouzit
| modul 3c59x i 3c90x, ale vysledek je takovy divny.
|
| Kdyz jsem mel 1. cyclon (3c90x) jako eth0 a def. gatewey dev.,
| tak se druhy cyclon po bootu bez pripojeneho ethernetu
| sice zinicializoval, ale nepodarilo se mi zprovoznit sit na eth1.
| Pri bootu s pripojenym ethernem sice fungoval i eth1 (cyclon 2),
| ale pri vypadku pripojeni a zmene konfigurace site opet eth1
| odmitnul spolupraci. :-(

> [...]

Sitove karty musite nakonfiguraovt rucne (tedy zadne PNP). Ale pozor,
podarilo se mi zlikvidovat pri konfigurovani nekolik sitovek, kdyz jsem
jich mel v pocitaci vic nez dve od jednoho typu sbernice. TaKZE SI STAHNETE
OD 3COMU  dDOSovske utilitky na konfigurovani, BACHA!!! na preruseni
(presne ten vas pripad vypada na kolizi s prerusenimi). Nedavat taky zadne
automaticke rozhodovani o typu media, vsechno vnutit natvrdo, optimalizovat
jako server (trochu vic to zatizi CPU, ale jsou rychlejsi). Pak jedou k
plne spokojenosti naveky:)

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications