C++ konstruktor a virtualni metoda

Jan Kurik kurik na amis.cz
Úterý Prosinec 7 08:53:44 CET 1999

On 6 Dec 1999, Petr Novotny wrote:

> To je vlastnost C++ - aspon myslim. Presneji receno, nevim, zda
> C++ uvadi, co se ma stat, vola-li se v konstruktoru virtualni metoda,
> ale rekl bych, ze jen varuje "radsi to ani nezkousejte".

  Ja si vybavuji, ze jsem tentyz problem resil jeste v davnych dobach
Turbo - Pascalu od Borlandu, kde se to chovalo stejnym zpusobem. Virtualni
metoda v konstruktoru se chovala jako by nebyla virtualni. A ono je to
celkem logicke. Jak uz tady nekdo psal, kdyz trida jeste neexistuje, tak
se da cekat, ze to co se inicializuje pri konstrukci objektu, tak
inicializovano nebude.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>