Apache neloguje

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 09:04:26 CET 1999

| Mam na Debianu 2.1 Apache. Nedavno jsem upgradoval na 1.3.9 s php 3.0.12
| mod_czech .. 3.1.0b4. Do konfigurace jsem nesahl. Server, ktery predtim
bezel
| zcela v pohode, ted prestal logovat. Jen pri startu vzdy napise do error
logu
| nasledujici:
|
| [Tue Dec  7 06:25:42 1999] [crit] (98)Address already in use: make_sock:
| could not bind to port 80
|
| Jinak ale serveruje a funguje i php i mod_czech.
|
| Netusi nekdo, co se muze dit?

Mozna hloupy dotaz, ale uz se mi to stalo- nemate ho uz jednou spusteny?
Prestal jsem verit skriptum co restartuji, nabot jsem mel tak 5x spusteneho
binda. Od te doby, co udelam ps aux |grep neco, killnu pid a spustim znovu
je pokoj.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications