podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Polak honzap na obalex.cz
Úterý Prosinec 7 10:39:42 CET 1999

Dekuji vsem za rady a nazory a pokusim se shrnout nejaky
vysledek a doplnim dalsi dotaz:

- s cyklony (3c905b) jsou problemy a vetsina z vas doporucuje
jine karty, ale pokud se cyklon dobre a rucne (coz jsem udelal)
nastavi, bude fungovat bez problemu.

Tak teda fakt nevim, co si z toho mam vybrat. :-(
Soucasna konfigurace vypada funkcne, ale zatim mam strach
nasadit to na plnou zatez. Asi mi nezbyva nic jineho,
nez to risknout a zaridit se podle vysledku.

Docela by me zajimalo, jak se da do jednoho stroje nacpat 20 karet?
Co to je zac?
Ne, ze bych chtel davat naraz tolik sitovek, ale takovych
6-8 v jednou stroji bych docela uvital.

Predem diky za odpovedi.

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz