predbihani packetu

Jan Prochazka prochazka na btl.cz
Úterý Prosinec 7 11:49:44 CET 1999

Preji Dobry den,
doufam ze jsem nic neprehledl ale snazil jsem se hledat v archivu
konference dosti dlouho a nic relevantniho jsem nenasel.

Mam nasledujici problem:
Mezi dvemi LAN existuje pomale spojeni pres pronajatou linku. Na
kocich teto linky sedi LINUXy (RH 6.0) s modemy, ktere se staraji
o spjeni obou siti pomoci PPP.
Potreboval bych nejak nastavit, aby urcite packety (TCP i UDP,
definovane napr. dle zdroje, cile, portu, TOS, apod. neni podstatne)
predbihaly packety ostatni. Tj. NEjde mi o nejake planovani sirky
kanalu, jde ciste o zajisteni priority nekterych packetu. (pokud se
tyto prioritni packety nebudou vyskytovat ostatni provoz by nemel
byt omezovan)

Nikde o tomto nemohu nic sehnat (ovsem treba jenom nevim CO
mam hledat 8-)  ). Nevite nekdo jak a cim by se takovy problem dal
resit ? Budu vdecny za jakekoli namety.

Diky
JP

P.S. Nejsem prihlasen do teto konference, mohli byste mi proto
prosim pripadne odpovedi posilat i na moji adresu. Diky moc

Jan Prochazka

BTL Beautyline s.r.o.        tel.,fax.:
Heleny Malirove 14             02/205 13 563
169 00 Praha6 - Brevnov       02/205 15 320

E-mail:
prochazka na btl.cz