Apache neloguje

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 11:31:14 CET 1999

On 12/07/99 09:46, Pavel Kraus wrote:

> Diky, bylo to tim. Ja tam restartuji pomoci /etc/init.d/apache, ale fakt je,
> ze na bsdi, kde to delam pres kill `cat /var/run/httpd.pid`, jsem tenhle
> problem nikdy nemel...

Ono je podle me lepsi pouzivat startovaci skripty, protoze mohou delat i
neco navic, nez jenom kill. Ale specialne u Apache je problem v tom, ze
se musi urcit, kde je pidfile. Tusim, ze mezi verzemi 1.2 a 1.3 (a mozna
i mezi nekterymi 1.3.x) se pidfile presouval z prefix/var/run do
prefix/logs nebo tak nejak. Skript misto toho, aby rekl, ze pidfile
nebyl nalezen nebo ze kill neuspel (to by melo byt z navratoveho kodu
kill zjistitelne) vesele dela, jako kdyby vsechno bylo v naprostem
poradku.

S pozdravem