real media save

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 12:12:07 CET 1999

G2,

| Vsechny tri programy (server, producer, player) existuji i ve verzi G2.
| Jenom ted nevim, kde je na real.com hledat, protoze to komplet
| prekopali...

Jo, taky koukam (dlouho jsem tam nebyl, pamatuji jen 5-kove verze pro
unixy)... Ale nasel jsem po chvilce odkud se da rychle tam kam clovek
potrebuje...

http://www.real.com/help/

Je tam rozbalovaci policko, kde se da vybrat to co je potreba. Akorat vsude
dumyslne poschovavali free downloady tak aby se clovek casto spletl a
platil jim. Takze nezbyva nez klikat a klikat. Napriklad tady

http://www.realnetworks.com/products/basicserver/index.html

si musite kliknout na BASIC SERVER co je hned ze zacatku textu "The
25-stream Basic Server, free, lets you start streaming audio and video
right away.", pak to jde na znamy formular... Jinak vsechno jde na drahy
server. Nikde zadna informace o tom, ze link je na download.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications