pristup roota z klientske stanice na NFS/NIS server

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Úterý Prosinec 7 16:14:08 CET 1999

Daniel Smolík wrote:

> Tak to opravdu nevim, ale tohle bezne pouzivam (doma).

Ted jsem se podival na vypisy ls na klietske stanici poradne a zjistil jsem, ze to co
vlastni na serveru root (id=gid=0), tak to ma na klientu id 65534 a gid taktez.  Takze
jako kdyby se root ze serveru mapoval na klientu na uplne jineho usera .... Nevi nekdo
co to muze byt (jako kdyby tam nebyl ten no_root_squash, ale on tam je :-((()

Martin

Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia