Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Prosinec 7 17:27:51 CET 1999

> Pokud ho najdu drive, tak nemuze dojit k preteceni
> bufferu. Nejjednodussi je po alokaci pouzit promenna[BUFSIZ-1] = 0 ;
>
> Pokud se binarni nula vyskytuje ve vstupu, tak to neni retezec, ale
> binarni data, na ktere se pouzivaji jine funkce.

	Ano to jiste mate pravdu, ale mam konkretni problem s '\n' a strchr...
- strlen nemohu pouzit, protoze se jedna o pametove mapovany soubor....
- jaka je rada zde mily Watsone? Ne jednou se mi stalo, ze funkce prosla
temer vsechnu virtualni pamet...;-)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz