Vadna sitovka?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 17:45:54 CET 1999

On 12/07/99 14:17, Michal Krause wrote:

> Nezkousel, pisu si, pokud se chyba vrati, testnu...

Tak uz se to bohuzel stalo opet. Tentokrat mam blizsi informace. Na
konzoli bylo Out of memory for (httpd|mingetty|...), v logu ani n~, az
na nekolik SYN floodu (tesne pred padem). Konzole mrtva, nepomohlo nic
jineho nez reset. Ping fungoval, bez problemu priblizne do velikosti
paketu 2800 bajtu. Vyssi velikosti hazi chyby (wrong data byte #8 should
be 0x6d but was 0x6c, apod.), pri velikosti paketu 8000 bajtu uz
neodpovida vubec. Problem je v tom, ze jak tak na to koukam, tak takhle
velke pakety neprojdou bez chyby ani za plne funkcnosti serveru. Takze
to asi na nic neukazuje :(

Skoro bych si tipnul na chybu v jadre a/nebo driveru sitovky a/nebo
sitovce samotne s naslednym pretecenim nejakych bufferu. Nebo se pletu?

Jeste upresneni: spletl jsem se, kdyz jsem psal, ze je tam 3c905b.
"Becko" jsem mel v jinem serveru, ale uz jsem ho vyhodil. V tomhle
problemovem je obycejna 3c905.

S pozdravem