Vadna sitovka?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 7 19:05:23 CET 1999

On 12/07/99 18:29, David Rohleder wrote:

> Pokud je to normalni ethernet, tak maximalni pouzitelna velikost je
> 1500 B, jinak to zacina fragmentovat a to uz ztraci svou vypovidaci
> hodnotu. Out of memory je mnohem zajimavejsi. Pokud by to platilo, tak
> je mozne, ze proste nemuze provozovat TCP, protoze neni volna
> pamet. To by odpovidalo i tomu, ze neodpovida na ping >8 K, protoze se
> musi cely umistit do bufferu.
>
> verze jadra, obsazeni pameti?

Jak uz jsem psal driv, jadro je ted 2.2.13pre17. Obsazeni pameti je
treba ted takovehle:

             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        258156     218708      39448      63968      76212      74328
-/+ buffers/cache:      68168     189988
Swap:       120956       2152     118804

Jindy byva vyuzite pameti o neco vic, ale obecne jsem nevidel, ze by
volna pamet bez bufferu klesla pod 100 MB.

V /proc/sys/vm/freepages mam hodnoty
2048    4096    8192

S pozdravem