Vadna sitovka?

Úterý Prosinec 7 21:06:26 CET 1999

On Tue, 7 Dec 1999, Michal Krause wrote:

> Tak uz se to bohuzel stalo opet. Tentokrat mam blizsi informace. Na
> konzoli bylo Out of memory for (httpd|mingetty|...), v logu ani n~, az
> na nekolik SYN floodu (tesne pred padem). Konzole mrtva, nepomohlo nic
> jineho nez reset. Ping fungoval, bez problemu priblizne do velikosti

Kdyz je jadro f***ed up (jak jinak vysvetlit situaci, kdy je vytuhla i
konzole), pak se neni co divit, ze neco funguje a neco ne.

On Tue, 7 Dec 1999, Stanislav Kysela wrote:

> ICMP, UDP funguje. TCP ne! Ale pouze v pripade, ze se jedno o nove
> spojeni, to ktere je jiz navazane funguje normalne.

Nejde navazovat jen zvenku nebo i zevnitr ven resp. lokalne pres loopback?

> V mem pripade se jednalo o 3c509b (~2x zatuhnuti) a potom nasledoval
> upgrade na 3c905b a prepnuti na 100BaseTX, ale i pote to jednou zatuhlo.
> Nepomohl ani restart stroje. Pouze restart stroje odpojeneho od site.

To je divne. Pokud to neznamenalo, ze pricina pretrvala po tech X pokusu o
reboot, nez se to odpojilo od site, nebo je problem aspon castecne hw
charakteru.

> Po poslednim zatuhnuti (jiz s 3c905b) jsem u toho zakaznika byl i ja,
> zjistil jsem ze ze je prez inetd (pozustatek z minulosti) spusteno mnoho
> POP demonu (nevim jestli to byla pricina nebo dusledek). Predelal jsem

A zkusil jste je povrazdit?