Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Prosinec 7 23:29:50 CET 1999

> daemona,

 z pohledu klienta lze stejneho efektu dosahnout tim, ze na serveru
 nastavim filtr (DENY)

 Problemem vsak zustane jak hodne se to bude podobat realne situaci
 na Internetu.

 Otazkou je co je exotictejsi druh. Problemem zase je, ze exotictejsi druhy
 mohou produkovat velkou cast zateze tj. pak defakto zase asi exoticke moc
 nebudou :-)
 Abych rekl kam tim mirim: nejvic lidi prichazi z Windows, ale velka
 cast k tomu muze pouzit trebas Cisco Proxy Engine apod.

> ISP
> zateze)

 Ano

 Uz jsem to myslim v teto konferenci pred casem vysvetloval. Obcas se stane,
 ze nekteremu
 ISP padne router. Ten pak treba pul dne obcas neco propusti, obcas ne.
Takze
 prichzi mimo jine mnozstvi zadosti na spojeni, ktere neni mozno prijmout
 nebo
 "navzdy" (nez router nabehne tak vytimeoutuji) umrou behem spojeni. Asi
neco
 jako variace
 na syn. flood. Stredne navstevovanemu serveru to nemusi nijak vadit.