Real Audio

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 8 08:49:44 CET 1999

http://www.real.com/products/player/linux.html
| >|
| >|

| Kde to roste? Je to pod nejakou rozumnou licenci, ktera neomezuje
| pouzivani, sireni a modifikovani?

Ja si to stahl ani uz nevim odkud ale dost jsem to hledal altavistou,
lycosem(mam pocit ze jsem to nasel lycosem, udelal to nejaky nadsenec
Amigou i pro amigu).

Neroste to jiz nekolik let, ale bylo to se zdrojaky, coz by se dlao jiste
upravit pro linux. Rekl bych, ze je to takove polo-free, nebot se ten good
boy asi nezaobiral prilis licenci. Potreboval by licence nejen od
REalNetworks (na format souboru a komprese), ale taky od dolby (na pouzitou
kompresi) a mozna i dalsich...

Kdo mate zajem, muzu poslat, ozvete se mi na lsh.linux na seznam.cz

Vystavovat nebudu, nebot licence...

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications