prenesenie LINUXU RH6.1 na iny pocitac

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Středa Prosinec 8 09:24:49 CET 1999

Mam masinu na ktorej funguje linux a potrebujem ho preniest na inu masinu. Kedze
sa mi ho nechce po instalacii konfigurovat, tak by som chcel vediet ci sa da cez
siet spravit to, ze: Na novom pocitaci nabootojem z CD, rozdelim disk, rozchodim
siet, primountujem si filesystemy postupne ako chcem a potom cez siet cez cpio
nakopirujem data (cez prikazy rsh a cpio ). Potom spravit disk ako bootovaci
(toto neviem vobec ci sa to nejak da) a pomenit fstab, zrekompilovat jadro zmeni
XFree na inu videokartu, lebo presun by bol zo SCSI na IDE disk. (kernel ktory
mam mi podporuje aj IDE takze minimalne nabootovat by to malo ist)

Da sa to???? (ak ano prosim popisat postup)
Robil to uz niekdo????
A hlavne oplati sa to????

S pozdravom

Igor