"oficialni" Telefoni seznam

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Prosinec 8 10:12:42 CET 1999

> zdravim
>
> kdysi jsem "nekde" videl %subj% na cdrom nevite jak to s tim dopadlo ?
> nevite jestli exituje verze pro linux ? potreboval bych testovat program
> na vetsim souboru jmen/adres.
> Pokud neexistuje verze pro linux tak by mohla existovat jako vedlejsi
produkt
> tohoto. pokud to nekdo mate ozvete se prosim.
>
> mao

Sice to nesouvisi s linuxem atouto konferenci, ale tento telefonni seznam
mame, byl aktualizovan a nova verze samozrejme beha jen pod win. Pod
LINUXEM to nebeha. Je to v podstate aplikace vyuzivajici MS access
databazi, ktera je zaheslovana. Pokud byste znal heslo k databazi a umel
pod linuxem tento typ soubotu zpracovat, tak by to jiste slo. Stejne ale
ani nejnovejsi verze neni zrovna aktualni. porovnaval jsem to s officialnim
seznamem na Telecomu a u malych vesnic lze najit znacne rozdily.