pristup roota z klientske stanice na NFS/NIS server

stano na trillian.eunet.sk stano na trillian.eunet.sk
Středa Prosinec 8 09:00:19 CET 1999

On 7 Dec 1999 20:56:11 +0100, Pavel Kankovsky wrote:

:> Ted jsem se podival na vypisy ls na klietske stanici poradne a zjistil
:> jsem, ze to co vlastni na serveru root (id=gid=0), tak to ma na
:> klientu id 65534 a gid taktez.  Takze jako kdyby se root ze serveru
:> mapoval na klientu na uplne jineho usera .... Nevi nekdo co to muze
:> byt (jako kdyby tam nebyl ten no_root_squash, ale on tam je :-((()

: To jako kdyby tam byl root_squash a fungoval obracene. :)
: Nema v tom prsty premapovavani uidu/gidu?
: (taky divny demon, neco jako ugidd).

Nezachytil som zaciatok debaty - nevystupuje tam niekde SuSE?
Ktorasi verzia mala chybicku, kde no_root_squash nefungoval
a dalo sa to obabrat divocinou no_root_squash,no_all_squash.
Pripadne to skuste - mozno sa to pritrafilo aj niekomu inemu.

Zdravi
--
					Stano