Vadna sitovka?

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Středa Prosinec 8 09:46:08 CET 1999

On 7 Dec 1999, Michal Krause wrote:

> Tvrdy reset pomuze.

Me ani to nepomohlo. Ani vypnuti a zapnuti po nejake dobe (~1min). Jen ten
restart pri odpojeni od site. Nejsem si ted jisty (uz je to nejaka doba)
zda jsem zkousel jen odpojit od site a pockat jestli se to nezbercha.
Tenkrat jsem si myslel, ze je to vylozene HW problem, ale spis to vypada,
ze je to spolupusobeni nekolika jevu pohybujicich se na hranici unosnosti
jednoho kazdeho jevu.

> Ja mam zase mnoho konexi na http, coz asi bude prvotni pricina (kdyby
> server nice nedelal, tak asi nevytuhne :), ovsem otazka je, co je
> hrebikem do rakve.

Ty POP demoni byli ale spousteni docela legitimne, protoze v soucasnosti
na te siti pouziva ve spicce POP klienta asi 100 uzivatelu naraz a to tim
zpusoben, ze maji spusteneho klienta od M$, ktery saha na server v
urcitych kratkych intervalech. Ty klienti jsou na stejne LANce i kdyz
oddeleni switchem. Tady bych videl souvislost s nutnosti odpojit stroj od
site pri restartu, protoze v dobe kdy chtelo jadro kartu inicializovat jiz
tato na urovni Ethernetu komunikovala dost silne (?!) a tudiz inicializace
jadrem dopadla tak jak dopadla. (-> neprilis dobra sitovka na velky provoz
a neprilis dobry driver)

Bohuzel to bylo uz pred nejakym casem a detaily se mi vybavuji jen tezko.
Vase prispevky mi vsak neco pripomenou.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz