Soutez Projekt roku 1999

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Středa Prosinec 8 11:16:36 CET 1999

On Tue, 7 Dec 1999, Petr Snajdr wrote:

> Rad bych se zeptal jak dopadla posledni "Soutez o vzhled stranek
> Linux.cz". Na www.linux.cz se moc nemeni. Posledni
> informace co jsem tam nasel je, ze nekolik stastlivcu
> obdrzi RedHat 6.0 (budou mit radost :))) a ze
> hlasovat jde do po dobu jednoho tydne od 13-20. kvetna.
>
> Tak se ptam: kdo vyhral a kdo jsou ti stastlivci s RH 6.0 .
> Mozna jen spatne hledam, ale tyhle informace jsou oznaceny
> na www.linux.cz ikonkou New! a tak ze by zadna novejsi nebyla?

Pokud vim, tak prvni byl Petr Pridal a v prvni trojce jeste byl
Michal Krause, ktereho pak hlasovanim vybral vybor jako implementatora.
Pro nedostatek Michalova casu, jsme nedavno poverili Petra Pridala
aby se toho ujal. Takze v dohledne dobe snad budou videt nejake vysledky.

Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *