Debian + DHCP + 3Com

Ondřej Zima ondra.zima na homolka.cz
Středa Prosinec 8 10:51:19 CET 1999

> Toto je v poradku, je to zpusobeno prechodem na 2.2.13, nic se nedeje.
Aha, mno, me se to zas tak v poradku nezda, ale kdyz to rikate. :-)

> rekl bych, ze se snazi najit DHCP server.
Tak v tom pripade by me zajimalo, jak to ze ho nemuze najit.
Jak jsem jiz psal. S kernelem 2.0.36 dhclient chodil pekne.
S kernelem 2.2.13 hazi tyto chyby. DHCP server na nasi siti je
to vim na 100%.

--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> alias AndreW
             Member of czech ATO