Emulace?!

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 8 11:28:25 CET 1999

On Mon, Dec 06, 1999 at 09:15:59AM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> Zajimalo by mne, jaky DOS pod DOSemu pouzivate... Pokud freedos, tak jej
> zahodte a stahnete si 7MB image (free jen pro dosemu) od caldery (caldera
> dr-dos 7.01).

  da se stahnout jinak, nez najit samotne rpmko na ftp ?
  (nenasel jsem na webu caldery nejakou stranku primo free dr-dosu
   venovanou ..., doufam, ze je free i pro jine distribuce - debian napr.)
  zatim sosam to rpmko ...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."