NCR53c876 + SMART2

Středa Prosinec 8 11:43:58 CET 1999

Dobrý deň.

trápim sa už dlhšie s $SUBJ:-(

po nainštalovaní Mandrake 6.1 a autodetekcii spomínaného HW sa vytvorila
podpora pre $SUBJ vo forme modulov a initrd image. Pri boote sa zinicializuje
a funguje..

Chcem spraviť vlastný monolitický kernel.. Mám zakomponovanú podporu pre
NCR53c8xx,SYM53c8xx a SMART2 radič. Snažím sa zariadenia zinicializovať cez
lilo pomocou:
	append="sym53c8xx=excl:0x2000,excl=0x2400 smart2=0x3000"
na základe: (cat /proc/scsi/ncr53c8xx/0 a 1) (krátené)
	General information:
	  Chip NCR53C876, device id 0xf, revision id 0x14
	  IO port address 0x2000, IRQ number 9
	General information:
	  Chip NCR53C876, device id 0xf, revision id 0x14
	  IO port address 0x2400, IRQ number 10
a (cat /proc/array/ida0):
	ida0:  Compaq Smart Array 221 Controller
	       Board ID: 40340e11
	       Firmware Revision: 4.16
	       Controller Sig: aafb432e
	       Memory Address: a0818f00
	       I/O Port: 3000

Výsledok je ten, že pri boote sa lilo dostane cez "uncompressing kernel" po
"now booting kernel" a koniec... bootovanie skončilo
Je to tým, že nezinicializujem korektne $SUBJ? alebo som niečo iné pokašlal?
Nastavenia som vyčítal z dokumentácie ku kernelu a priamo z ovládačov pre
dané zariaddenia..

Budem povďačný za každý nápad...
Vopred ďakujem..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk