sendmail

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 8 13:51:52 CET 1999

:> > Rad bych vedel, jak nakonfigurovat sendmail, aby radne chodila posta.
:> > posta sice chodi, ale ne spravne (nedojde vsude a nechodi na muj server).
:> > kdyz dojde nekam ven, nema spravne nastavenou domenu odesilatele. vypada
:> > to, jako by spatne dopadl HELO. ja ale nemam zadnou domenu, pouzivam pouze
:> > IP adresu. co delat?

je to mozno prave tym, ze nemate adresu v DNS, ale iba IP .. vela mail
serverov totiz robi spatny reverz a pokial mu to nesedi tak postu neposle ..

:> Z konfigurace sendmailu se zblaznite, zkuste 'postfix', da se sehnat i v
:> rpm, ma bezpecnejsi strukturu (zadny flame, proste to neni vohromnej root
:> ocekavajici prikazy na 25, ale vice mensich programu, ktere maji jen ta
:> prava, ktera nezbytne potrebuji) a hlavne NAPROSTO PRIMITIVNI KONFIGURACI.

nevidim tiez dovod na zblaznenie zo sendmailu .. :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying