Pine

pvokoun na spolana.cz pvokoun na spolana.cz
Středa Prosinec 8 14:19:15 CET 1999

viz dotaz z archivu:

On 7 Nov 1999 tlustej na slimak.cz wrote:

> Verze PINE 4.10, ma jak domenu tak jmeno nastavitelne v configu

Ale username nechava podle systemu.

Vyresit to jde - do ~/.pinerc si pridejte do feature-listu rucne (z menu pine to
nejde) featuru allow-changing-from

a radku From: si pak muzete nastavit normalne v customized-headers (uz treba i z
menu v pine).

http://www.washington.edu/pine/faq/custom.html#xtocid301935

  Milan Kopacka

  Pavel Vokoun

--
Pavel Vokoun        e-mail:pvokoun na spolana.cz
technik digitalni PbU    tel:0206/665899