Novy bind

Středa Prosinec 8 14:23:08 CET 1999

Dna 08. Dec 1999 o 13:46, Petr Soucek napisal(a):
> Protoze to, co vydal redhat jako P3 je ve skutecnosti spis P4 (viz
> patch4 v src.rpm. A ten prave opravuje chybu v named-xfer.
uff.. takže sumár je taký, že redhat verzia označovaná ako P3 neduhom
"named-xfer" netrpí??
je pravda, že v bind.spec súbore verzie P5 z rawhide spomínaný patch nieje
aplikovaný.. navyše mi ide skompilovať iba na glibc2.1 systéme:-(

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk