gcc a sparc solaris

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 8 16:23:19 CET 1999

:> Dodavatel potrebuje neco zkompilovat na SUN sparcu a musi to byt ANSI C
:> compiler s podporou pro BSD Sockets. Jelikoz se mi nechce kupovat c pro
:> SUNu zase od jineho vyrobce ( $2000 ) kvuli jedne aplikaci, chtel jsem se
:> zeptat jestli gcc 2.8.1 ( ktery je ke stazeni na sunfreeware.com v
:> predkompilovanem tvaru ) je ANSI C a ma podporu pro BSD sockety.

myslim, ze mozete s kludnym svedomim ..

osobne mam pristup aj k SUN C aj k gcc a zatial som sa stretol s jedinym
pripadom, ked si soft VYSLOVENE ziadal SUN C ..

a to dokonca pouzivam gcc 2.7.2.3

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying