RedHat 6.1 a SB Live

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 8 18:33:43 CET 1999

On Wed, Dec 08, 1999 at 04:22:22PM +0000, Zdenek Kabelac wrote:
> [...]

  ja nemam problemy s driverem z 2.12., jinak zdrojaky jsou na
    http://opensource.creative.com/snapshot.html
  jen musim byt v x-ach. v konzolich kupodivu prepinani trha zvuk...

  mimochodem alsa vydala alpha-verzi pro emu10k1 na
    http://www.alsa-project.org/alsa/ftp/cvsexport
  takze casem bude i ve stable...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."