reverzni programatorska klavesnice

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Prosinec 8 22:36:16 CET 1999

Míla Kuchta pise:
> Zdravim,
>
> chci se zeptat, jestli nekdo nema upravenou ceskou programatorskou
> klavesnice tak aby se standardne chovala jako psaci stroj qwerty a s metou
> psala jako us qwerty. Vim, ze neni takovy problem ji upravit, ale pokud to
> uz nekdo udelal, tak proc delat duplicitni praci :>))

asi to neni presne to co hledate, ale stejne mi to neda - pouzivam hybrida
mezi ceskou-programatorskou klavesnici, ceskym psacim strojem a originalni
US mapou :-). Je qwertz, ale to neni problem zmenit.

Defaltne je americke rozlozeni (az na to qwertz) a pri prepnuti (pausa nebo
LAlt+LShift nebo ctrl+F), funguje jako cesky psaci stroj, ale pri stisku
shift+cislo nevytvori cislo, ale stejny znak, jako US. (tj. shift+2 -> @
atp.)

V pripade zajmu ji muzu nekde vystavit.

--