prenesenie LINUXU RH6.1 na iny pocitac

checkbow checkbow na molly.vabo.cz
Čtvrtek Prosinec 9 07:13:53 CET 1999

> Kedze
> da cez
> rozchodim
> cpio
> bootovaci
nejlepe si udelat bootovaci disketu
nabootovat a na tom novem pocitaci uz zapsat lilo

> zmeni

fstab musite zmenit drive nez se pokusite nabootovat

> ktory

vyplati se to pouze v pripade, ze na tom druhem pocitaci z nejakych duvodu
instalovat nemuzete jinak si myslim, ze ne

na presny postup viz MiniHowto  o upgradu disku
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/Hard-Disk-Upgrade.html
myslim ze hodne z toho je stejne akorat ze budete prenaset na jiny pocitac ne
jiny disk

checkbow