gcc a sparc solaris

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 9 08:13:48 CET 1999

:> >:> Dodavatel potrebuje neco zkompilovat na SUN sparcu a musi to byt ANSI
:> >:> C compiler s podporou pro BSD Sockets. Jelikoz se mi nechce kupovat c
:> >:> pro SUNu zase od jineho vyrobce ( $2000 ) kvuli jedne aplikaci, chtel
:> >:> jsem se zeptat jestli gcc 2.8.1 ( ktery je ke stazeni na
:> >:> sunfreeware.com v predkompilovanem tvaru ) je ANSI C a ma podporu pro
:> >:> BSD sockety.
:> >
:> >myslim, ze mozete s kludnym svedomim ..
:> >
:> >osobne mam pristup aj k SUN C aj k gcc a zatial som sa stretol s jedinym
:> >pripadom, ked si soft VYSLOVENE ziadal SUN C ..
:> >
:> >a to dokonca pouzivam gcc 2.7.2.3
:>
:> Tak na to pozor. Ja sam jsem psal a ladil program na gcc a pak jsem se
:> moc divil, ze to na ANSI C na sunech nejde zkompilovat. gcc ma totiz
:> ruzna rozsireni, ktera ve standartnim ANSI C nejsou. Treba label na konci
:> bloku (program "main(){label:}" gcc sezere a cc ne), inicializace
:> struktury nekonstantnim vyrazem nebo escape sekvence "\e".

otazka bola ale polozena opacne .. ci s gcc skompiluje nieco, co je pre ANSI
C .. a v tom pripade suhlasim .. opacne to naozaj nemusi byt take trivialne
.. ( preto si na vsetky svoje SUN-y tahan gcc :-{)) )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying