Problem s Apache

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 9 09:09:37 CET 1999

> Apache na RH 6.1 fungoval az do nynejska bez problemu. Najednou mi zacal hlasit
> hlasku "You don't have permission to access / on this server.". Pritom jsem
> prihlasen jako root. Poradte, prosim.

:-) A ja som nahlaseny ako god a tiez nereaguje :-)
apache vobec nezaujima ako ste prihlaseny.
pozrel by som prava na adresaroch, kde su ulozene stranky
pripadne na adresare vyssie.
ako posledne pozriem access.conf, ale ked vravite ze ste nic nemenili.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }