Samba 2.0.3 (POMOOOOC)

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 9 08:56:03 CET 1999

Ahoj vsichni,
Doposud jsem konfiguroval Sambu jenom tak bokem a vzdy
bez potizi. Nyni jsem nainstaloval posledni Slackware 3.9,
ktery obsahuje Samba 2.0.3 a pripadam si jako Alenka za zrcadlem.

Nejsem schopen zprovoznit pristup, vzdy to po mne vyzaduje nejake
heslo. To i v pripade pouziti smbclient z instalace.
V pripade 1.9.18 a starsich jsem nemel nikdy potize, nyni jsem ze
zoufalstvi pouzil vzorovy konfiguracni soubor s jedinou upravou:
security = share
(coz podle komentare rika, ze se Samba bude chovat stejne jako
verze 1.9.18) se stejnym vysledkem - neumim se prihlasit.
Nejak mi to silne pripomina chovani Windows-NT v pripade,
ze uzivatel neni na serveru zaveden.

Delam nejakou zcela trivialni blbost a poradi mi nekdo na zaklade
techto velmi strucnych informaci, nebo zacneme komunikovat na
urovni konfiguracniho souboru, chybovych hlaseni a vypisu z
logovacich souboru ?

Prosim specha, nechci downgradovat na starsi verzi.

Dekuji, Babicky.