FAQ: Dosemu a spolehlivy DOS image (was: Emulace?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:33:53 CET 1999

| Ma pouziti Caldera DR-DOSu v dosemu nejake podstatne vyhody oproti
MS-DOSu
| 6.2 ? Tedy nepocitam-li to, ze je zdarma.
|
|  Vojta

Ma tam napriklad funkci UNIX, cimz spustite linuxovy prikaz z dosu a plno
dalsich veci, ktere poznate teprve kdyz jste s dosem na linuxu. Zkuste a
uvidite. Taky Y2K... V podstate je to onen stary znamy DR-DOS, co nekdy
koupil Novell od Digital Research, no a ted to ma Caldera. Je na tom taky
videt "ruka" novellu.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications