Pokracovani po ^Z

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:08:23 CET 1999

>Mikulas Patocka <mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
>příspěvku:82monj$21uu$2 na ns.felk.cvut.cz...

>prikaz  "bg"   posle proces na pozadi
>"fg"  ho da na popredi (prvni ve vronte)
>"jobs"  vypise seznam procesu na pozadi (ma to nejaky prepinace viz man)

Ja vim :) Ale abych to upresnil: chci napsat program, ktery kdyz pobezi
a uzivatel zmackne ^Z, aby bezel dal, ale na pozadi. Kdyz si chytnu
SIGTSTP, tak se po stisknuti ^Z bash prompt neobjevi; kdyz si ho nechytnu,
tak se program zastavi.

Mikulas Patocka